Elállás a vásárlástól
Mit tegyél, ha probléma van a rendeléseddel?
Íme, hogyan kezelheted:
Néha előfordulhat, hogy nem tudod átvenni a csomagot, meggondolod magad, vagy sérülten érkezik. Ilyen esetekben kérünk minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot az
info@skinexpresso.hu címen.
Rendelés módosítása vagy törlése
Ha hibáztál vagy meggondoltad magad, és a rendelésed még nem került összekészítésre, minél hamarabb hívj minket a +36 30 2381391 es telefonszámon, vagy írj nekünk emailt az info@skinexpresso.hu címre a rendelési azonosítóval, és töröljük. Ha a csomag már kész, akkor megtagadhatod az átvételt, és visszatérítjük a vételárat.
Át nem vett csomag
Ha nem vetted át az előre kifizetett csomagot, és már nincs rá szükséged, jelezd nekünk, és visszatérítjük az árát, amikor visszaérkezik a raktárunkba.
Ha inkább újra szeretnéd küldetni, jelezd emailben.
Visszaküldés átvétel után
Ha már megkaptad a csomagot, de meggondoltad magad, 14 napon belül visszaküldheted a bontatlan termékeket. Elállási szándékodat jelezd emailben.
Sérült termék
Sérült termék esetén küldj fotót és rendelési számot emailben, és gondoskodunk a cseréről.
Érzékenység, allergia
Allergiás reakció vagy érzékenység esetén nem vállalunk felelősséget, és nem tudjuk visszavenni a bontott termékeket (lásd ÁSZF). Javasoljuk, hogy bőrtesztet végezz új termék használata előtt.