Elállás a vásárlástól

Mit tegyél, ha probléma van a rendeléseddel?

Íme, hogyan kezelheted:

Néha előfordulhat, hogy nem tudod átvenni a csomagot, meggondolod magad, vagy sérülten érkezik. Ilyen esetekben kérünk minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot az
info@skinexpresso.hu
 címen.

 

Rendelés módosítása vagy törlése

Ha hibáztál vagy meggondoltad magad, és a rendelésed még nem került összekészítésre, minél hamarabb hívj minket a +36 30 2381391 es telefonszámon, vagy írj nekünk emailt az info@skinexpresso.hu címre a rendelési azonosítóval, és töröljük. Ha a csomag már kész, akkor megtagadhatod az átvételt, és visszatérítjük a vételárat.

Át nem vett csomag

Ha nem vetted át az előre kifizetett csomagot, és már nincs rá szükséged, jelezd nekünk, és visszatérítjük az árát, amikor visszaérkezik a raktárunkba.

Ha inkább újra szeretnéd küldetni, jelezd emailben.

 

Visszaküldés átvétel után

Ha már megkaptad a csomagot, de meggondoltad magad, 14 napon belül visszaküldheted a bontatlan termékeket. Elállási szándékodat jelezd emailben.

 

Sérült termék

Sérült termék esetén küldj fotót és rendelési számot emailben, és gondoskodunk a cseréről.

Érzékenység, allergia

Allergiás reakció vagy érzékenység esetén nem vállalunk felelősséget, és nem tudjuk visszavenni a bontott termékeket (lásd ÁSZF). Javasoljuk, hogy bőrtesztet végezz új termék használata előtt.